Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Куштан, Д. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T17:38:51Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T17:38:51Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Сюжетные изразцы периода позднего барокко (по материалам Центральной Украины) / Д. Куштан // Ніжинська старовина: Збірник регіональної історії та пам’яткознавства. — 2010. — Вип. 10(13). — С. 42-51, 172. — Бібліогр.: 47 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-063X |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24174 |
|
dc.description.abstract |
В статье на примере археологических комплексов XVII–XVIII вв. из Центральной Украины анализируется иконография сюжетов, присутствующих на печных изразцах. Выделяются следующие типы сюжетов: 1) Геральдические; 2) Религиозные; 3) Мифологические, аллегорические, зооморфные; 4) Жанровые. Благодаря особенностям политико-географического положения региона, центральноукраинские гончары выработали свой оригинальный стиль в орнаментации изразцов, который сформировался на стыке трёх культур: западной (центральноевропейской), северо-восточной (московской) и юго-восточной (османской). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на прикладі археологічних комплексів XVII–XVIII ст. з Центральної України, аналізується іконографія сюжетів, присутніх на пічних кахлях. Виокремлюються наступні типи сюжетів: 1) Геральдичні; 2) Релігійні; 3) Міфологічні, алегоричні, зооморфні; 4) Жанрові. Завдяки особливостям політико-географічного розташування регіону, центральноукраїнські гончарі напрацювали свій оригінальний стиль у орнаментації кахлів, що сформувався на стику трьох культур: західної (центральноєвропейської), північно-східної (московської) та південно-східної (османської). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with the analysis of subject glazed tiles found in archaeological complexes in Central Ukraine dating by XVII–XVIII ct. The types of subjects are: 1) heraldically, 2) religious, 3) mythological, 4) stylistically. According to political and geographical location of the region, putters form the Central Ukraine elaborated their original style. It has been formed on the base of three cultures: western (Central European), north-eastern (Moscovian) and south-eastern (Osmanian). |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр пам'яткознавства НАН України і УТОПІК |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Ніжинська старовина |
|
dc.subject |
Дослідження регіональної історії й етнології Північного регіону України та відображення його результатів у музейних колекціях |
uk_UA |
dc.title |
Сюжетные изразцы периода позднего барокко (по материалам Центральной Украины) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Сюжетні кахлі доби пізнього бароко за матеріалами Центральної України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Subject Glazed Tiles by Late Baroque Period from Central Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
738.81/904 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті