Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сучасні проблеми розвитку маркетингового управління енергозбереженням в Україні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Косов, О.І.
dc.date.accessioned 2011-07-08T16:53:50Z
dc.date.available 2011-07-08T16:53:50Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Сучасні проблеми розвитку маркетингового управління енергозбереженням в Україні / О.І. Косов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 140-144. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24147
dc.description.abstract У статті досліджено механізми реалізації комплексу маркетингового управління енергосбереження, описано для реалізації яких проектів енергоощадливості вони використовуються та наведено декілька прикладів ефективного застосування цих проектів у світовій практиці, встановлена необхідність спостереження за трендом енергоспоживання та потенціалом енергозбереження, забезпечення широкого доступу до інформації щодо політики енергоефективності. Ключові слова: маркетингове управління, енергоефективність, енергетична безпека. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены механизмы реализации комплекса маркетингового управления энергосбережения, описано для реализации каких проектов энергосбережения они используются и приведены несколько примеров эффективного применения этих проектов в мировой практике, установлена необходимость наблюдения за трендом энергопотребления и потенциалом энергосбережения, обеспечение широкого доступа к информации о политике энергоэффективности. Ключевые слова: маркетинговое управление, энергоэффективность, энергетическая безопасность. uk_UA
dc.description.abstract The mechanisms of the realization of a marketing management is described for implementing energy efficiency projects which they are used and several examples of effective implementation of these projects in the world are given, established the need to expand energy efficiency policies, increasing set of tools and mechanisms for marketing management in this area, ongoing evaluation of positive and negative sides, watching the trend of energy consumption and energy saving potential. It is important to use the mechanism of public procurement, which plays an important role in promoting the production of energy-efficient products and conduct the mandatory energy audits, to ensure broad access to information on energy efficiency policies and possible ways of saving. Key words: marketing management, energy efficiency, energy security. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Сучасні проблеми розвитку маркетингового управління енергозбереженням в Україні uk_UA
dc.title.alternative Современные проблемы развития маркетингового управления энергосбережением в Украине uk_UA
dc.title.alternative Markeing problems of enegy saving management in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc [338.24:658.26](477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис