Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ільїн, В.Ю.
dc.date.accessioned 2011-07-08T16:35:36Z
dc.date.available 2011-07-08T16:35:36Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації / В.Ю. Ільїн // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 3. — С. 22-27. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24130
dc.description.abstract У статті досліджено блоки моделей національного ромбу. Вказано основні альтернативні моделі входження фірми на міжнародні ринки, серед яких визначені: експортування продукції, продаж ліцензій, франчайзинг, контракти „під ключ” і прямі зарубіжні інвестиції. Розглянуті особливості основних видів сучасних стратегій міжнародних національних компаній і вплив глобальної конкуренції. Ключові слова: глобалізація, компанія, експортування, ліцензування, франчайзинг, інвестиції, стратегія, конкуренція, ринки. uk_UA
dc.description.abstract В статье исследовании блоки моделей национального ромба. Выделены основные альтернативные модели вхождения фирмы на международные рынки, среди которых отмечены: экспортирование продукции, продажа лицензий, франчайзинг, контракты под ключ и прямые зарубежные инвестиции. Рассмотрены особенности основных видов современных стратегий международных национальных компаний и влияние глобальной конкуренции. Ключевые слова: глобализация, компания, экспортирование, лицензирование, франчайзинг, инвестиции, стратегия, конкуренция, рынки. uk_UA
dc.description.abstract In the article research blocks of models of national rhombus. The basic alternative models of including of firm are indicated to the international markets, among which selected: exportation of products, sale of licenses, contracts turnkey and direct foreign investments. The features of basic types of modern strategies of international national companies and influencing of global competition are considered. Key words: globalization, company, exportation, licensing, франчайзинг, investments, strategy, competition, markets. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Економічна теорія uk_UA
dc.title Базові моделі входження ТНК на міжнародні ринки в умовах глобалізації uk_UA
dc.title.alternative Базовые модели вхождения ТНК на международные рынки в условиях глобализации uk_UA
dc.title.alternative Base models of including of ТNK to the international markets in the conditions of globalization uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.439.5:631.115.2(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис