Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чернов, В.В.
dc.date.accessioned 2011-07-08T15:45:08Z
dc.date.available 2011-07-08T15:45:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга / В.В. Чернов // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 156-161. — Бібліогр.: 17 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24124
dc.description.abstract У статті розглянуті теоретичні і практичні питання впровадження регіонального маркетингу, як найбільш ефективного інструменту позиціювання регіону і підвищення його конкурентоспроможності. Упровадження нових та ефективних способів управління територією дозволяє не лише в значній мірі провести модернізацію певного регіону, але й створити передумови для стійкого зростання, і певної галузі, і регіону в цілому. Ключові слова: регіональний маркетинг, проект, методи управління, ефективність, конкурентоспроможність. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены теоретические и практические вопросы внедрения регионального маркетинга, как наиболее эффективного инструмента позиционирования региона и повышения его конкурентоспособности. Внедрение новых и эффективных способов управления территорией позволяет не только в значительной степени произвести модернизацию определенного региона, но и создать предпосылки для устойчивого роста, как определенной отрасли, так и региона в целом. Ключевые слова: региональный маркетинг, проект, методы управления, эффективность, конкурентоспособность. uk_UA
dc.description.abstract The theoretical and practical questions of introduction of the regional marketing are considered in the article, as the most effective instrument of keeping of region and increase of his competitiveness. Introduction of new and effective methods of management territory allows not only largely to produce modernization of certain region but also to create preconditions for strong growth, both certain industry and region on the whole. Key words: regional marketing, project, management methods, efficiency, competitiveness. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Комплексный подход к управлению территориями на основе регионального маркетинга uk_UA
dc.title.alternative Комплексний підхід до управління територіями на основі регіонального маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Complex going near a management territories on the basis of the regional marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.14(470+571)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис