Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, І.В.
dc.date.accessioned 2011-07-08T15:43:57Z
dc.date.available 2011-07-08T15:43:57Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста / І.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 150-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123
dc.description.abstract У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены методические аспекты исследования точек контакта, взаимодействия имиджевой стратегии с внутренней и внешней средой города для эффективного воздействия администрации при ее внедрении. Сделан анализ каналов распространения информации и обратной связи. Даны рекомендации по применению их при внедрении имиджевой стратегии города. Ключевые слова: стратегия, имидж, бренд, точка контакта, канал информации рекламно-презентационный комплекс. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with methodological aspects of research points of the contact and interaction branding strategy with internal and external environment of the city for the effective impact of the administration in its implementation. The analysis of informational canals dissemination and feedback was done. Recommendations on the use of their image in the implementation strategy of the city were proposed. Key words: strategy, image, brand, point of contact, canal of information, advertising and presentation complex. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста uk_UA
dc.title.alternative Методические аспекты исследования точек контакта и каналов информации при разработке и внедрении имиджевой стратегии города uk_UA
dc.title.alternative Methodical aspects of studies of contact points and informational channels in the design and implementation of branding strategies for the city uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330:316.334.55


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис