Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Марченко, І.В. |
|
dc.date.accessioned |
2011-07-08T15:43:57Z |
|
dc.date.available |
2011-07-08T15:43:57Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста / І.В. Марченко // Економічний вісник Донбасу. — 2011. — № 2. — С. 150-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/24123 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто методичні аспекти дослідження точок контакту, взаємодії іміджевої стратегії з внутрішнім та зовнішнім середовищем міста для ефективного впливу адміністрації міста під час її впровадження. Зроблено аналіз каналів розповсюдження інформації та зворотного зв’язку. Запропоновано рекомендації щодо застосування їх до впровадження іміджевої стратегії міста. Ключові слова: стратегія, імідж, бренд, точка контакту, канал інформації, рекламно-презентаційний комплекс. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены методические аспекты исследования точек контакта, взаимодействия имиджевой стратегии с внутренней и внешней средой города для эффективного воздействия администрации при ее внедрении. Сделан анализ каналов распространения информации и обратной связи. Даны рекомендации по применению их при внедрении имиджевой стратегии города. Ключевые слова: стратегия, имидж, бренд, точка контакта, канал информации рекламно-презентационный комплекс. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with methodological aspects of research points of the contact and interaction branding strategy with internal and external environment of the city for the effective impact of the administration in its implementation. The analysis of informational canals dissemination and feedback was done. Recommendations on the use of their image in the implementation strategy of the city were proposed. Key words: strategy, image, brand, point of contact, canal of information, advertising and presentation complex. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Методичні аспекти дослідження точок контакту і каналів інформації при розробці та впровадженні іміджевої стратегії міста |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Методические аспекты исследования точек контакта и каналов информации при разработке и внедрении имиджевой стратегии города |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodical aspects of studies of contact points and informational channels in the design and implementation of branding strategies for the city |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
330:316.334.55 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті