Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ковпак, Е.О.
dc.date.accessioned 2011-07-07T10:25:31Z
dc.date.available 2011-07-07T10:25:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами / Е.О. Ковпак // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 4. — С. 86-89. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23822
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню закономірностей організаційного процесу підприємства, на якому впроваджено технологію стратегічного управління. Визначений зміст організаційно-управлінських задач у процесі формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами. Приводиться класифікація організаційних задач за рівнями формування стратегії та в цілому за рівнями планування на підприємстві. Ключові слова: організаційний процес, стейкхолдер, стратегічне планування, тактичне планування, оперативне планування. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию закономерностей организационного процесса предприятия, на котором внедрена технология стратегического управления. Определено содержание организационно-управленческих задач в процессе формирования системы взаимоотношений предприятия с заинтересованными сторонами. Приводится классификация организационных задач по уровням формирования стратегии и в целом по уровням планирования на предприятии. Ключевые слова: организационный процесс, стейкхолдер, стратегическое планирование, тактическое планирование, оперативное планирование. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to research of laws of the organizational process of the enterprise, on which the technology of strategic management is introduced. The problem of definition of the essence of the organizational process tasks during forming of stakeholder relationship on the enterprise is investigated. The classifications of organizational tasks by strategy levels and by levels of the planning at the enterprise are given. Key words: organizational process, stakeholder, strategic planning, tactical planning, operational planning. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Мікроекономіка uk_UA
dc.title Задачі організаційного процесу з формування системи взаємовідносин підприємства із зацікавленими сторонами uk_UA
dc.title.alternative Задачи организационного процесса по формированию системы взаимоотношений предприятия с заинтересованными сторонами uk_UA
dc.title.alternative The organizational process tasks devoted formation of stakeholder relationship on the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.014.12


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис