Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зламанюк, Т.В.
dc.date.accessioned 2011-07-06T18:45:28Z
dc.date.available 2011-07-06T18:45:28Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит» / Т.В. Зламанюк // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 3. — С. 112-116. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23769
dc.description.abstract У роботі розглянута сучасна маркетингова структура управління на підприємстві, відображені зміни у системі управління підприємства «Торезантрацит» з метою визначення умов підвищення ефективної діяльності підприємства вугільної промисловості. Ключові слова: підприємство вугільної промисловості, маркетингова структура управління, керівництво. uk_UA
dc.description.abstract В работе рассмотрена современная структура управления на предприятии, отражены изменения в системе управления предприятия «Торезантрацит» с целью определения условий повышения эффективной деятельности предприятия угольной промышленности. Ключевые слова: предприятие угольной промышленности, маркетинговая структура управления, руководство. uk_UA
dc.description.abstract The modern structure of management at the enterprise is considered in the article. Represented changes in control system on enterprise of «Torezantratsit» with the purpose of effective activity of enterprise of coal industry. Кey words: enterprise of coal industry, marketing structure of management, management. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Розробка сучасної маркетингової структури управління на підприємстві «Торезантрацит» uk_UA
dc.title.alternative Разработка современной маркетинговой структуры управления на предприятии «Торезантрацит». uk_UA
dc.title.alternative Development of modern marketing structure of management is on enterprise of «Torezantratsit» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 622.333:658.8


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис