Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зінченко, В.О.
dc.date.accessioned 2011-07-01T23:39:53Z
dc.date.available 2011-07-01T23:39:53Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти / В.О. Зінченко // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 1. — С. 114-117. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22983
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку системи вищої освіти в Україні необхідність існування платних освітніх послуг не викликає заперечення в будь-яких суб’єктів цього ринку: навчальних закладів, потенційних споживачів, держави, служби зайнятості. Однак дослідження в сфері ціноутворення освітніх послуг в Україні свідчать про відсутність їх економічного обґрунтування. Метою статті є дослідження особливостей розробки стратегії ціноутворення в закладах вищої освіти України. Ключові слова: цінова стратегія, попит на професію, хвильові зміни попиту, мінливі ціни. uk_UA
dc.description.abstract На современном этапе развития системы высшего образования в Украине необходимость существования платных образовательных услуг не визиває возражения у любых субъектов данного рынка: учебных заведений, потенциальных потребителей, государства, службы занятости. Однако исследование в сфере ценообразования образовательных услуг в Украине свидетельствуют об отсутствии их экономического обоснования. Целью статьи является исследование особенностей разработки стратегии ценообразования в заведениях высшего образования Украины. Ключевые слова: ценовая стратегия, спрос на профессию, волновые изменения спроса, меняющиеся цены. uk_UA
dc.description.abstract On the modern stage of development of the system of higher education in Ukraine necessity of existence of requiring payment educational services of not визиває objection for any subjects of this market: educational establishments, potential users, state, service employment. However research in the field of pricing of educational services in Ukraine testify to absence of their economic ground. The purpose of the article is research of features of development of strategy of pricing in establishments of higher education of Ukraine. Key words: price strategy, profession demand, waving change of demand, changing prices. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Розробка цінової стратегії у галузі вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative Разработка ценовой стратегии в отрасли высшего образования uk_UA
dc.title.alternative Development of price strategy in industry of higher education uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378:338.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис