Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Копа, В.М.
dc.date.accessioned 2011-06-30T18:09:12Z
dc.date.available 2011-06-30T18:09:12Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения / В.М. Копа // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2007. — № 3 (9). — С. 139-142. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-9385
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22796
dc.description.abstract Розглянуті прості, доступні та інформативні методи діагностування студентів в умовах учбового процесу: кольоровий тест М. Люшеру та тейпинг тест. Особливість тестування зумовле на хронічними порушеннями здоров’я студентів, які тестуються. Виокремленні та сформовані групи з різних хронічних захворювань. Тестування проводилось до заняття та після заняття. Аналіз результатів проводився з врахуванням пропозиції щодо фізичного навантаження. В ході проведеного дослідження доведено, що випробувані методи є дієвими та доступними в умовах учбового заняття. А також, допомагають коригувати об’єм та інтенсивність фізичного навантаження; cвоєчасно та професійно проводити реабілітаційні вправи та рекреаційні заходи. Таким інформативним показником може слугувати реакція втоми відбита коричневим кольором в тестуванні М. Люшера. Також доведено, що рівень лабільності нервових процесів не однаковий в групах різних нозологій і різних учбових курсів за результатами тейпинг – тесту. uk_UA
dc.description.abstract The simple, accessible and informational methods of the diagnostic of the students in the conditions of study process: the color test of M. Lucher and taping test are considered. The features of the testing related chronic health problem of testing students. The group of different chronic illness are separated and formed. The testing made before and after lesson. The analysis of the results made account proposition of the physical strain. During this experiment its proved that testing methods are effective and accessible in the studying conditions. Also they help to correct the volume and intensity physical strain, in time and professionally make rehabilitees exercise and recreational action. Such informational indicator may serve the brown reaction of the tiredness in the test of M. Lusher. According the taping test its also proved that the level of the labiality of the nervous process is different in the group of the different nozology and different studying course. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми транспортної медицини
dc.subject Проблемы психофизиологии uk_UA
dc.title Экспресс-методы диагностики психофизического состояния на занятиях по физическому воспитанию студентов высшего учебного заведения uk_UA
dc.title.alternative Експрес методи діагностики психофізичного стану на заняттях з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу uk_UA
dc.title.alternative The express methods of the diagnostic psyho – physical state on the lesson of physical training of the students of higher educational establishment uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.037-057.87:159.9.072


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис