Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Stefaniak, S. |
|
dc.contributor.author |
Twardowska, I. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-29T22:06:55Z |
|
dc.date.available |
2011-06-29T22:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Environmental impact of utilizing coal mining waste forroad construction / S. Stefaniak, I. Twardowska // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2006. — № 1. — С. 78-84. — Бібліогр.: 13 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1818-9385 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22769 |
|
dc.description.abstract |
Польша и Украина являются крупнейшими мировыми производителями каменного угля. В среднем на каждую тонну добытого угля образуется приблизительно 0,35 т отходов. Хотя отходы каменноугольной промышленности не принадлежат к опасным отходам, они способны долгое время загрязнять окружающую среду вследствие высокого содержания сульфидов и хлоридов; в то же самое время, они — ценный строительный материал, широко используемый в гражданском строительстве. Из 35,8 Мт отходов, образующихся в Польше ежегодно, примерно 35 Мт, то есть 98 %, использовались как материал в строительных и дорожных работах. В то же время, широкое использование отходов каменноугольной промышленности приводит к загрязнению значительных территорий, а также воды и атмосферного воздуха. Статья посвящена рассмотрению взаимосвязи использования отходов каменноугольной промышленности в дорожном строительстве и качества природных вод, а также профилактическим мероприятиям, направленным на исправление складывающейся экологической ситуации. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Польща і Україна є найбільшими світовими виробниками кам'яного вугілля. В середньому на кожну тонну здобутого вугілля утворюється приблизно 0,35 т відходів. Хоча відходи кам'яновугільної промисловості не належать до небезпечних відходів, вони здатні довгий час забруднювати оточуюче середовище внаслідок високого вмісту сульфідів і хлоридів; в той же самий час, вони — цінний будівельний матеріал, що широко використовується в громадському будівництві. З 35,8 Мт відходів, що утворюються в Польщіі щорічно, приблизно 35 Мт, тобто 98 %, використовувалися як матеріал в будівельних і дорожніх роботах. В той же час, широке використання відходів кам'яновугільної промисловості приводить до забруднення значних територій, а також води і атмосферного повітря. Стаття присвячена розгляду взаємозв'язку використовування відходів кам'яновугільної промисловості в дорожньому будівництві і якості природних вод, а також профілактичним заходам, спрямованим на виправлення екологічної ситуації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Актуальні проблеми транспортної медицини |
|
dc.subject |
Экогигиена |
uk_UA |
dc.title |
Environmental impact of utilizing coal mining waste forroad construction |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Влияние применения отходов угледобывающей промышленности в дорожном строительстве на окружающую среду |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Вплив використання відходів кам'яновугільної промисловостів дорожньому будівництві на оточуюче середовище |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
502.57:622.2:625.7/.8 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті