Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Северин, В. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-22T23:36:19Z |
|
dc.date.available |
2011-06-22T23:36:19Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи / В. Северин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 152-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22503 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості освіти зумовлює максимальне зближення змісту понять
людський та інтелектуальний капітал. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.45:378 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті