Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Потапчік, О. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-22T23:23:12Z |
|
dc.date.available |
2011-06-22T23:23:12Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг" / О. Потапчік // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 139-141. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22497 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються концептуальні підходи до визначення категорії "якість послуг" та
питання формування сучасного підходу до управління якістю послуг. Автор акцентує увагу
на динамічності цієї категорії в сучасній ринковій економіці, що пов'язано зі зміною пріоритетів та очікувань споживачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг" |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.13 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті