Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг"

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Потапчік, О.
dc.date.accessioned 2011-06-22T23:23:12Z
dc.date.available 2011-06-22T23:23:12Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг" / О. Потапчік // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 139-141. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22497
dc.description.abstract У статті розглядаються концептуальні підходи до визначення категорії "якість послуг" та питання формування сучасного підходу до управління якістю послуг. Автор акцентує увагу на динамічності цієї категорії в сучасній ринковій економіці, що пов'язано зі зміною пріоритетів та очікувань споживачів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Концептуальні особливості дослідження поняття "якість послуг" uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.13


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис