Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гросул, О.
dc.contributor.author Филипенко, О.
dc.date.accessioned 2011-06-21T22:32:21Z
dc.date.available 2011-06-21T22:32:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами / О. Филипенко, О. Гросул // Схід. — 2010. — № 7 (107). — С. 22-27. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22404
dc.description.abstract У статті узагальнюється накопичений досвід та пропонується технологія формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Процес формування цінової політики включає етапи: дослідження ринку, оцінку впливу факторів зовнішнього середовища, вибір визначальних цілей формування цінової політики, аналіз базових передумов визначення ціни, диференціацію цілей цінової політики в розрізі товарних груп, вибір моделі ціноутворення, прийняття рішення про рівень цін у розрізі товарних груп, формування механізму корегування рівня торговельної надбавки, оцінку ефективності цінової політики підприємства. uk_UA
dc.description.abstract In article the saved up experience is generalized and the technology of price policy formation of the food retail trade enterprises is offered. Process of the price policy formation includes the stages: market research, estimation of the environment factors influence, choice of the determining purposes of the price policy formation, base preconditions analysis of the price definition, purposes differentiation of the price policy in a section of commodity groups, choice of the pricing model, decisionmaking on a price level in the section of commodity groups, formation of the correcting mechanism of the trading extra charge level, estimation of efficiency of the enterprise price policy. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Процес формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами uk_UA
dc.title.alternative Process of the price policy formation of the food retail trade enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.534:658.87


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис