Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чорна, М. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-20T21:35:53Z |
|
dc.date.available |
2011-06-20T21:35:53Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М. Чорна // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 76-82. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22232 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено результати авторської розробки стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі, яка враховує основні джерела конкурентних переваг ритейлера відповідно до ланцюжка його цінностей за напрямками: взаємодія
з постачальниками, формування ефективного внутрішнього середовища та взаємини зі
споживачами. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Strategy of increase of competitiveness of the retail enterprises which is based on the account of the basic sources of
competitive advantages of retailer according to a chain of its value and such directions: interoperability with suppliers, formation
of the effective internal environment and relationship with consumers, is developed. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategy of increase of competitiveness of the retail enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.8.011.1:658.87 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті