Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жигулін, О. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-20T21:06:33Z |
|
dc.date.available |
2011-06-20T21:06:33Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Мотивація сучасного споживача / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 27-30. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22216 |
|
dc.description.abstract |
У статті автор розглядає мотивацію споживача як важливий чинник ефективності й доцільності діяльності підприємства. Доведено, що домінуючим мотивом сучасного споживача є усвідомлене й неусвідомлене прагнення до самоактуалізації. Поняття "товар", "конкурентоспроможність", "товарна пропозиція" також розглядаються в статті з позицій прагнення споживача до самоактуалізації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article an author examines a user`s motivation as an important factor of efficiency and expedience of enterprise
activity. It is proved that a modern user`s dominant reason is realized and unrealized aim to the self-actualization. A concept
"product", "competitiveness", "product proposal" are also examined in the article from the perspective of user`s aim to the selfactualization. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Мотивація сучасного споживача |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Modern user's motivation |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
65.012.12 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті