Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жигулін, О.
dc.date.accessioned 2011-06-20T21:06:33Z
dc.date.available 2011-06-20T21:06:33Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Мотивація сучасного споживача / О. Жигулін // Схід. — 2010. — № 6 (106). — С. 27-30. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22216
dc.description.abstract У статті автор розглядає мотивацію споживача як важливий чинник ефективності й доцільності діяльності підприємства. Доведено, що домінуючим мотивом сучасного споживача є усвідомлене й неусвідомлене прагнення до самоактуалізації. Поняття "товар", "конкурентоспроможність", "товарна пропозиція" також розглядаються в статті з позицій прагнення споживача до самоактуалізації. uk_UA
dc.description.abstract In the article an author examines a user`s motivation as an important factor of efficiency and expedience of enterprise activity. It is proved that a modern user`s dominant reason is realized and unrealized aim to the self-actualization. A concept "product", "competitiveness", "product proposal" are also examined in the article from the perspective of user`s aim to the selfactualization. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Мотивація сучасного споживача uk_UA
dc.title.alternative Modern user's motivation uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.012.12


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис