Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Забродська, Г. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-20T19:01:44Z |
|
dc.date.available |
2011-06-20T19:01:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі / Г. Забродська // Схід. — 2010. — № 5 (105). — С. 27-33. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-9343 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22161 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто основні методичні підходи до аналізу зовнішніх і внутрішніх умов
формування людського фактора. Запропонована методика аналізу умов формування
людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі на макро-,
мезо-, мікро- й особистісному рівнях. Запропоновані підходи можуть бути використані і в
інших галузях. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Main methodical approaches to the analysis of the conditions within external and internal environments of human factor
formation are studied in the article. Methods for the analysis of internal and external conditions for the formation of human factor
within anti-crisis management in retail trade enterprises are suggested in the article. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Схід |
|
dc.subject |
Економіка |
uk_UA |
dc.title |
Розробка методичного інструментарію аналізу умов формування людського фактора антикризового управління підприємств роздрібної торгівлі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Development of methodical tool of analysis of terms formation of human factor within anti-crisis management in retail trade enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.811:658.87 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті