Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гросул, В.
dc.date.accessioned 2011-06-20T13:28:26Z
dc.date.available 2011-06-20T13:28:26Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають / В.Гросул // Схід. — 2010. — № 2 (102). — С. 66-71. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/22035
dc.description.abstract У статті виокремлено стратегічні чинники роздрібних підприємств, які впливають на визначення маркетингової стратегії. Досліджено характер впливу на них зовнішнього середо- вища. Визначено умови, за яких доцільно використовувати маркетингову стратегію лідерства за рахунок економії на витратах і стратегію диференціації. uk_UA
dc.description.abstract The strategic factors of retails enterprises which influence on determination of marketing strategy are selected in the article, character of influencing on them of factors of external environment is investigational, positions of enterprises of the selected groups are certain in relation to strategic factors. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.subject Економіка uk_UA
dc.title Стратегічні спрямування торговельних підприємств та чинники, що їх визначають uk_UA
dc.title.alternative Strategic directions of trade enterprises and factors, that they are determined uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658:061.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис