Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Сікора, Л. |
|
dc.contributor.author |
Антоник, М. |
|
dc.contributor.author |
Федчишин, Р. |
|
dc.contributor.author |
Поліщук, М. |
|
dc.contributor.author |
Левицька, Г. |
|
dc.contributor.author |
Друк, Н. |
|
dc.date.accessioned |
2011-06-17T16:24:06Z |
|
dc.date.available |
2011-06-17T16:24:06Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління / Л. Сікора, М. Антоник, Р. Федчишин, М. Поліщук, Г. Левицька, Н. Друк // Моделювання та інформаційні технології: Зб. наук. пр. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є.Пухова НАН України, 2010. — Вип. 56. — С. 223-236. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0068 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21842 |
|
dc.description.abstract |
В статті на основі когнітивної технології і теорії систем
розглянуто процедури формування рішень на управління виробничими
об’єктами та відповідні їм структурні організаційні схеми процесів навчання, що
дає змогу формувати ефективні навчальні предметно-орієнтовані програми. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Моделювання та інформаційні технології |
|
dc.title |
Когнітивні моделі та концепції інтелектуалізації процесів профорієнтованого навчання в області оперативного управління |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
621.3 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті