Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Амоша, О. |
|
dc.contributor.author |
Землянкін, А. |
|
dc.contributor.author |
Моісеєв, Г. |
|
dc.date.accessioned |
2008-09-15T08:23:01Z |
|
dc.date.available |
2008-09-15T08:23:01Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти) / О. Амоша, А. Землянкін, Г. Моісеєв // Вісн. НАН України. — 2006. — N 10. — С. 3-16. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. |
en_US |
dc.identifier.issn |
0372-6436 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/2169 |
|
dc.description.abstract |
Пропонується новий підхід до питання вдосконалення
взаємодії науки й освіти шляхом створення моделі та
кої інтеграцї, яка базується на принципах спеціалізації
та кооперації цих видів діяльності. З одного боку, слід
розмежувати ролі викладача і вченого, а з другого —
організувати їхню співпрацю в об’єднаних академіч
них науково освітніх чи освітньо наукових комплек
сах асоціативного типу. |
en_US |
dc.description.abstract |
The authors propose a new approach to the issue of
improvement of science and education interaction by means
of integration model creation based on specialization and
cooperation principles of these activities. On the one hand
it’s necessary to distinguish the role of a teacher and a
scientist, on the other hand – to arrange their interaction
in the joint academic associative type scientific educational
or educational scientific complexes. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України |
en_US |
dc.subject |
Пріоритети |
|
dc.title |
Підгрунтя інноваційного розвитку (Проблеми і перспективи взаємодії академічної науки й освіти) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті