Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Новий стандарт університетського підручника з маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Борзенков, С.В.
dc.date.accessioned 2011-06-17T00:25:38Z
dc.date.available 2011-06-17T00:25:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Новий стандарт університетського підручника з маркетингу / С.В. Борзенков // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 83. — С. 115-117. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21665
dc.description.abstract Рецензія на підручник: Маркетинг: Підручник. Затверджено МОН України як підручник для студентів ВНЗ, які навчаються за освітньо-кваліфікаційною програмою бакалавра / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов та ін: Ред.- упор. О. І. Сидоренко, П. С. Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422 с. ISBN 966-8487-34-6 uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Рецензии uk_UA
dc.title Новий стандарт університетського підручника з маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис