Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Коняхіна, Т.
dc.contributor.author Марина, А.
dc.date.accessioned 2011-06-15T17:12:31Z
dc.date.available 2011-06-15T17:12:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг / Т.Коняхіна, А.Марина // Схід. — 2009. — № 9 (100). — С. 47-52. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-9343
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21231
dc.description.abstract У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з етапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах. uk_UA
dc.description.abstract The article considers tactical devices and means for bank services promotion on the market depending on stage of bank service life cycle. Matrix of appropriateness for usage of marketing instruments in each of the bank service life cycle was built. Marketing instruments for effectiveness increase of banking establishment services in contemporary surroundings were defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Схід
dc.title Розробка маркетингового інструментарію просування банківських послуг uk_UA
dc.title.alternative Development of marketing tool of advancement of bank services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:336.71


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис