Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методические подходы определения брэнда

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Резникова, О.С.
dc.contributor.author Полюхович, Е.А.
dc.date.accessioned 2011-06-14T06:11:33Z
dc.date.available 2011-06-14T06:11:33Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Методические подходы определения брэнда / О.С. Резникова, Е.А. Полюхович // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 81. — С. 53-56. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/21010
dc.description.abstract В статье рассмотрены методические подходы к оценке расчета бренда. Брендинг помогает покупателю ускорить выбор товара и принятие решения о покупке. Одной из его характеристик является стоимостной показатель. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто методичні підходи до оцінки розрахунку бренду. Брендінг допомагає покупцю прискорити вибір так прийняття рішення о покупці. Однією з його характеристик є вартісний показник. uk_UA
dc.description.abstract In clause the methodical approaches to an estimation of account of brend are considered. Brending helps the buyer to speed up a choice of the goods and acceptance of the decision about purchase. One of its characteristics is the cost parameter. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Методические подходы определения брэнда uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис