У роботі представлено числовий алгоритм, який дозволяє вибирати різні схеми навантаження конструкції, наприклад, гідроциліндра, відповідно до заданих кривих Велера, що характеризують опір матеріалу на втомне руйнування. Проаналізовано гідроциліндри, які розглянуті в проекті E. C. \"PROHIPP\", і запропоновано деякі розв'язки задачі про тріщину в області штуцера. Показано, що просочування олії в зоні з’єднання штуцера може бути усунуто після деяких модифікацій конструкції.
In this paper a numerical algorithm is presented to make possible adopting different loading schemes of specific structure at hand for instance hydraulic cylinders, to specific Wцhler curves characterizing fatigue resistance of given material. Hydraulic cylinders investigated under E. C. project \"PROHIPP\" are analyzed and some solutions of the crack problem in oil port area are proposed. Oil penetration in an oil port connection zone can be eliminated after some design modifications.
В работе представлен численный алгоритм, позволяющий выбирать различные схемы нагружения конструкции, например, гидроциллиндра, в соответствии с заданными кривыми Вёлера, характеризующими сопротивление материала усталостному разрушению. Проанализированы гидроциллиндры, рассматриваемые в проекте E. C. \"PROHIPP\", и предложены некоторые решения задачи о трещине в области штуцера. Показано, что просачивание масла в зоне соединения штуцера может быть устранено после некоторых модификаций конструкции.