В роботі досліджувалися теоретико-прикладні проблеми інформаційного забезпечення процесів формування, оцінювання корпоративної репутації.
Актуальність роботи полягає в тому, що у сучасних умовах господарювання все важливішу роль відіграють репутація бізнесу (корпоративна репутація), репутація бренду тощо.
В статті зазначено, що високоефективне застосування механізмів впливу репутації саме на основні (ключові) індикатори рівня ефективності діяльності підприємства за умов високої конкуренції (за рахунок євроінтеграційних процесів, відкритості, глобалізації економіки тощо) дозволятиме отримувати і утримувати в подальшій діяльності вагомі конкурентні переваги. Ці напрямки впливу не підлягатимуть швидкому наслідуванню конкурентами. Вони підвищуватимуть рівень лояльності споживачів, партнерів, посередників, інвесторів, співробітників, органів влади тощо.
Констатовано, що репутація (її рівень) розглядається матеріальною цінністю. Світові провідні компанії реально розглядають позитивний імідж саме у активах власних балансів. Саме тому перед вітчизняними українськими підприємствами все частіше та актуальніше постає завдання щодо визначення рівня їх репутації. Це важливо задля управління нею, формування високого довірчого рівня стейкхолдерів. Одним із ключових напрямків розвитку даного процесу і виступає формування системи репутаційного менеджменту на базі індикативного управління. Лише поєднуючи кількісні та якісні методи оцінювання корпоративної репутації можливо досягнути оптимального результату.
В статті запропоновано структуру індикаторів для оцінювання рівня репутаційної активності підприємств, сформовано основні етапи формування системи репутаційного менеджменту на базі індикативного управління.
The paper investigates the theoretical and applied problems of information support for the processes of formation and assessment of corporate reputation.
The relevance of the work lies in the fact that in the current economic environment, business reputation (corporate reputation), brand reputation, etc. play an increasingly important role.
The article notes that the highly effective use of reputation influence mechanisms specifically on the main (key) indicators of the level of efficiency of an enterprise in a highly competitive environment (due to European integration processes, openness, economic globalization, etc.) will allow gaining and maintaining significant competitive advantages in future activities. These areas of influence will not be quickly imitated by competitors. They will increase the level of loyalty of consumers, partners, intermediaries, investors, employees, authorities, etc.
It is stated that reputation (its level) is considered a material value. The world's leading companies actually consider a positive image in the assets of their balance sheets. That is why domestic Ukrainian enterprises are increasingly facing the task of determining the level of their reputation. This is important for managing it and building a high level of trust among stakeholders. One of the key areas for the development of this process is the form.