Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Таранич, А.В.
dc.contributor.author Пелехацький, Д.О.
dc.date.accessioned 2024-03-09T18:44:17Z
dc.date.available 2024-03-09T18:44:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці / А.В. Таранич, Д.О. Пелехацький // Економічний вісник Донбасу. — 2023. — № 3 (73). — С. 32-38. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.12958/1817-3772-2023-3(73)-32-38
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/196934
dc.description.abstract У досліджені розкрито особливості афільованого маркетингу в мережі Інтернет як складової маркетингу послуг / партнерських відносин з урахуванням розвитку цифрової економіки, розглянуто різновиди та напрями застосування афільованого маркетингу, системи та методи оплати партнерських послуг, наведено приклади вдалого розгортання партнерських програм й їх економічна результативність. Мета роботи передбачає розкриття особливостей використання маркетингу послуг в умовах цифровізації виробництва і становлення партнерських відносин при орієнтації традиційних каналів розподілу товарів і послуг через Інтернет речей. Для досягнення поставленої мети, при вирішенні завдань було використано загальнонаукові методи теоретичних й емпіричних досліджень: огляд наукової літератури за темою дослідження, термінологічний, статисичний аналіз, метод порівняльного аналізу й синтезу. Визначено рекомендації для розвитку партнерських мереж із використанням афільованого маркетингу як основного продукту, так і диверсифікації бізнесу за рахунок маркетингу партнерських відносин. uk_UA
dc.description.abstract The paper reveals the features of affiliate marketing on the Internet as a component of marketing services / partnerships, taking into account the development of the digital economy, considers the types and directions of application of affiliate marketing, systems and methods of paying for partner services, gives examples of successful deployment of partner programs and their economic performance. The purpose of the work involves the disclosure of the features of the use of marketing services in the context of digitalization and the formation of partnerships in the orientation of traditional channels for the distribution of goods and services via the Internet of Things. To achieve this goal, in solving problems, general scientific methods of theoretical and empirical research were used: a review of scientific literature on the topic of research, terminological, statistical analysis, the method of comparative analysis and synthesis. Recommendations for the development of affiliate networks using affiliate marketing as the main product and business diversification through affiliate marketing have been identified. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг і логістика uk_UA
dc.title Маркетинг послуг / партнерських відносин в цифровій економіці uk_UA
dc.title.alternative Service / Partnership Marketing in the Digital Economy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:004.77+338.46


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис