Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Лазуткіна, А.В. |
|
dc.date.accessioned |
2011-04-30T10:23:07Z |
|
dc.date.available |
2011-04-30T10:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу / А.В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. — 2010. — № 4. — С. 37-42. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0063 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/19530 |
|
dc.description.abstract |
У даній статті розглянуто мерчандайзинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій, задачі та функції мерчандайзингу для виробника та для роздрібного торговця, їх точки пересічення та розбіжності, висувається припущення про їх взаємодію по цьому питанню, що може збільшити ефект, що очікується від використання методів мерчандайзингу в місцях продажу, як для виробника, так і для магазину. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In this article merchandising is considered. Its task and functions for a producer and for a retail dealer, their intersection and divergence. There are also pulled out supposition about their cooperation in this field, what can increase an effect, which is expected from merchandising methods using to both in the places of sale. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економіка харчової промисловості |
|
dc.subject |
Формування та розвиток ринку продуктів харчування |
uk_UA |
dc.title |
Мерчандайзинг як партнерська взаємодія виробника та роздробу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
658.82:339.138 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті