У статті розглядаються ключові аспекти становлення та подальшої
еволюції українсько-болгарських зв’язків у галузі образотворчого мистецтва на прикладі малярства. Особлива увага приділяється питанню
взаємовпливів у цій мистецькій царині в період так званого «слов’янського національного відродження», зокрема часів його апогею. У даній
студії зв’язки Болгарії у сфері малярського мистецтва розглядаються
виключно з тією частиною українських територій, які на той час
входили до складу Російської імперії.
В статье рассматриваются ключевые аспекты становления и дальнейшей эволюции украинско-болгарских связей в сфере изобразительного
искусства на примере живописи. Особое внимания уделяется вопросу
взаимовлияния в этой области искусства в период так называемого
«славянского национального возрождения», в частности времени его
апогея. В данной работе связи Болгарии в области искусства живописи
рассматриваются исключительно с той частью украинских территорий, которые в то время входили в состав Российской империи.
In the article key aspects of the making and subsequent evolution of
Ukrainian-Bulgarian relations in the field of fine art are investigated on the
example of painting. Special attention is paid to the question of reciprocal
influences in this artistic sphere in the period of the «Slavonic national
revival» and the time of its apogee in particular. In this study, the relations of
Bulgaria in the industry of painting art are examined, exceptionally along with
that part of Ukrainian territories which by then were part of the Russian
empire.