Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Петренко, Е.А. |
|
dc.date.accessioned |
2011-04-08T19:52:52Z |
|
dc.date.available |
2011-04-08T19:52:52Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
«Укрзалізниця» как естественная монополия / Е.А. Петренко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 49-57. — Бібліогр.: 29 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-109Х |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18728 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі розвитку ринкових відносин у залізничному комплексі України. Розглянуто питання демонополізації «Укр¬за¬лізниці» у зв’язку із прийняттям Державної цільової програми реформування залізничного транспорту на 2010-2015 рр. Визначено, що особливе народногосподарське значення залізничної галузі обумовлює вимоги до характеру її ринкового реформування значно інші, ніж у галузях промисловості та народного господарства.
Ключові слова: «Укрзалізниця», ринкові відносини, залізнична галузь, транспорт, демонополізація. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена проблеме развития рыночных отношений в железнодорожном комплексе Украины. Рассмотрен вопрос о демонополизации «Укрзалізниці» в связи с принятием Государственной целевой программы реформирования железнодорожного транспорта на 2010-2015 гг. Определено, что особое народнохозяйственное значение железнодорожной отрасли обусловливает требования к характеру её рыночного реформирования существенно иные, чем для других отраслей промышленности и народного хозяйства.
Ключевые слова: «Укрзалізниця», рыночные отношения, железнодорожная отрасль, транспорт, демонополизация. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper covers the problems concerning the development of market relations in the railway comp¬lex of Ukraine. The problem of demonopolization of "Ukraliznytsia" is considered in connection with adoption of the State target program of reforming the railway transport for 2010-2015. It has been determined that a special economic value of the railway branch causes the requirements to the character of its market reform which are quite different than those for other industries and the national economy.
Keywords: “Ukrzaliznytsia”, market relations, railway branch, transport, demonopolization. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Промисловість: проблеми розвитку та управління |
uk_UA |
dc.title |
«Укрзалізниця» как естественная монополия |
uk_UA |
dc.title.alternative |
«Укрзалізниця» як природна монополія |
uk_UA |
dc.title.alternative |
“Ukrzaliznytsia” as a natural monopoly |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті