Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

«Укрзалізниця» как естественная монополия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Петренко, Е.А.
dc.date.accessioned 2011-04-08T19:52:52Z
dc.date.available 2011-04-08T19:52:52Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation «Укрзалізниця» как естественная монополия / Е.А. Петренко // Економіка пром-сті. — 2010. — № 2. — С. 49-57. — Бібліогр.: 29 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/18728
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі розвитку ринкових відносин у залізничному комплексі України. Розглянуто питання демонополізації «Укр¬за¬лізниці» у зв’язку із прийняттям Державної цільової програми реформування залізничного транспорту на 2010-2015 рр. Визначено, що особливе народногосподарське значення залізничної галузі обумовлює вимоги до характеру її ринкового реформування значно інші, ніж у галузях промисловості та народного господарства. Ключові слова: «Укрзалізниця», ринкові відносини, залізнична галузь, транспорт, демонополізація. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме развития рыночных отношений в железнодорожном комплексе Украины. Рассмотрен вопрос о демонополизации «Укрзалізниці» в связи с принятием Государственной целевой программы реформирования железнодорожного транспорта на 2010-2015 гг. Определено, что особое народнохозяйственное значение железнодорожной отрасли обусловливает требования к характеру её рыночного реформирования существенно иные, чем для других отраслей промышленности и народного хозяйства. Ключевые слова: «Укрзалізниця», рыночные отношения, железнодорожная отрасль, транспорт, демонополизация. uk_UA
dc.description.abstract The paper covers the problems concerning the development of market relations in the railway comp¬lex of Ukraine. The problem of demonopolization of "Ukraliznytsia" is considered in connection with adoption of the State target program of reforming the railway transport for 2010-2015. It has been determined that a special economic value of the railway branch causes the requirements to the character of its market reform which are quite different than those for other industries and the national economy. Keywords: “Ukrzaliznytsia”, market relations, railway branch, transport, demonopolization. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.subject Промисловість: проблеми розвитку та управління uk_UA
dc.title «Укрзалізниця» как естественная монополия uk_UA
dc.title.alternative «Укрзалізниця» як природна монополія uk_UA
dc.title.alternative “Ukrzaliznytsia” as a natural monopoly uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис