Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Антонюк, В.П. |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-22T14:24:54Z |
|
dc.date.available |
2022-11-22T14:24:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Проблеми формування людського капіталу України в системі освіти та його ризики в реаліях війни / В.П. Антонюк // Вісник економічної науки України. — 2022. — № 1 (42). — С. 161-170. — Бібліогр.: 32 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1729-7206 |
|
dc.identifier.other |
DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2022.1(42).161-170 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/186652 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано важливість розвитку та підвищення якості освіти для забезпечення формування людського капіталу. Аналіз системи освіти України здійснено в контексті виконання завдань Цілей сталого розвитку України до 2030 року. Виявлено не= достатню відповідність показників-індикаторів для об’єктивної оцінки змін, що відбуваються у сфері шкільної, професійно-технічної та вищої освіти. Визначено проблеми розвитку освіти у 2016-2020 рр.: низький рівень охоплення дітей молодшого віку дошкільною освітою; недостатня якість освіти; слабке залучення до освіти дорослих; недостатній розвиток інклюзивної освіти. У той же час в системі освіти були певні досягнення та прогресивні зрушення, які спрямовані на більш якісний людський розвиток і формування людського капіталу. Розв’язана Росією війна принесла значні руйнування і втрати в системі освіти. Це перешкоджає виконанню завдань сталого розвитку щодо підвищення якості освіти та обмежує можливості формування людського капіталу України. Необхідний глибокий аналіз проблем освіти, обумовлених війною, та пошук нових шляхів їх вирішення з урахуванням досвіду країн, що пройшли через таке випробування. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article substantiated the validity of the development and improvement of the quality of education to ensure the formation of human capital. Insufficient compliance of indicator indicators for the objective assessment of changes taking place in the field of school, vocational and higher education has been identified. At the same time, there were certain achievements and progressive shifts in the education system, which are aimed at better human development and the formation of human capital. The war unleashed by Russia brought significant destruction and losses in the education system. This hinders the implementation of sustainable development tasks to improve the quality of education and limits the possibilities of forming the human capital of Ukraine. An in-depth analysis of the problems of education caused by the war is needed and the search for new ways to solve them, taking into account the experience of countries that have passed through such a test. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Вісник економічної науки України |
|
dc.subject |
Відновлення економіки |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми формування людського капіталу України в системі освіти та його ризики в реаліях війни |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Problems of the Formation of Human Capital of Ukraine in the Education System and its Risks in the Realities of War |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
331.101.262:37+338.245(477) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті