Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблеми формування людського капіталу України в системі освіти та його ризики в реаліях війни

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Антонюк, В.П.
dc.date.accessioned 2022-11-22T14:24:54Z
dc.date.available 2022-11-22T14:24:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Проблеми формування людського капіталу України в системі освіти та його ризики в реаліях війни / В.П. Антонюк // Вісник економічної науки України. — 2022. — № 1 (42). — С. 161-170. — Бібліогр.: 32 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.37405/1729-7206.2022.1(42).161-170
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/186652
dc.description.abstract У статті обґрунтовано важливість розвитку та підвищення якості освіти для забезпечення формування людського капіталу. Аналіз системи освіти України здійснено в контексті виконання завдань Цілей сталого розвитку України до 2030 року. Виявлено не= достатню відповідність показників-індикаторів для об’єктивної оцінки змін, що відбуваються у сфері шкільної, професійно-технічної та вищої освіти. Визначено проблеми розвитку освіти у 2016-2020 рр.: низький рівень охоплення дітей молодшого віку дошкільною освітою; недостатня якість освіти; слабке залучення до освіти дорослих; недостатній розвиток інклюзивної освіти. У той же час в системі освіти були певні досягнення та прогресивні зрушення, які спрямовані на більш якісний людський розвиток і формування людського капіталу. Розв’язана Росією війна принесла значні руйнування і втрати в системі освіти. Це перешкоджає виконанню завдань сталого розвитку щодо підвищення якості освіти та обмежує можливості формування людського капіталу України. Необхідний глибокий аналіз проблем освіти, обумовлених війною, та пошук нових шляхів їх вирішення з урахуванням досвіду країн, що пройшли через таке випробування. uk_UA
dc.description.abstract The article substantiated the validity of the development and improvement of the quality of education to ensure the formation of human capital. Insufficient compliance of indicator indicators for the objective assessment of changes taking place in the field of school, vocational and higher education has been identified. At the same time, there were certain achievements and progressive shifts in the education system, which are aimed at better human development and the formation of human capital. The war unleashed by Russia brought significant destruction and losses in the education system. This hinders the implementation of sustainable development tasks to improve the quality of education and limits the possibilities of forming the human capital of Ukraine. An in-depth analysis of the problems of education caused by the war is needed and the search for new ways to solve them, taking into account the experience of countries that have passed through such a test. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Відновлення економіки uk_UA
dc.title Проблеми формування людського капіталу України в системі освіти та його ризики в реаліях війни uk_UA
dc.title.alternative Problems of the Formation of Human Capital of Ukraine in the Education System and its Risks in the Realities of War uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 331.101.262:37+338.245(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис