Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бацевич, Ф.С. |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-21T09:53:43Z |
|
dc.date.available |
2022-05-21T09:53:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Недиспозиційність і модальність як категорії одивненого художнього тексту / Ф.С. Бацевич // Мовознавство. — 2018. — № 1. — С. 3-14. — Бібліогр.: 33 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0027-2833 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/184325 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються лінгвальні аспекти формування комунікативних смислів в одивнених художніх текстах (абсурдистських, «чорного гумору», «химерної прози» та деяких інших). Вводиться поняття «недиспозиційність», яке охоплює механізми формування предикатів, текстових ситуацій, жанрово-стилістичних, регістрових та деяких інших характеристик тексту в аспекті його породження (ономасіологічному). Сприйняття одивненого тексту (семасіологічний аспект) ґрунтується на використанні реципієнтом різних типів текстових модальностей (ірраціональності, незвичності та ін.), виявлення репертуару яких — важливе завдання сучасної лінгвістики. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article presents an analysis of lingual aspects of forming communicative
senses in enstranged (odyvneni) artistic texts (absurd, «black humour», «bizarre prose»
and some others). The notion is introduced here: «non-dispositionality» that refers to
mechanisms of predicates, text situations, genre-stylistic, register and some other textual
characteristics formation in the aspect of its production (onomasiological). The perception
of an enstranged (odyvneni) text (semasiological aspect) bases on the recipient’s use
of various types of textual modalities (irrational, of strangeness and others), which
revealing is an important task of modern linguistics. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут мовознавства ім. О.О. Потебні НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Мовознавство |
|
dc.title |
Недиспозиційність і модальність як категорії одивненого художнього тексту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Non-dispositionality and modality as categories of an enstranged artistic text |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті