Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Отдел истории и теории социологии Института социологии НАН Украины: направления исследований

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Резник, В.
dc.date.accessioned 2021-12-24T17:16:56Z
dc.date.available 2021-12-24T17:16:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Отдел истории и теории социологии Института социологии НАН Украины: направления исследований / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2019. — № 1. — С. 189-192. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182278
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.subject Научная жизнь uk_UA
dc.title Отдел истории и теории социологии Института социологии НАН Украины: направления исследований uk_UA
dc.title.alternative Відділ історії та теорії соціології Інституту соціології НАН України: напрями досліджень uk_UA
dc.title.alternative The Department of History and Theory of Sociology of the Institute of Sociology of the National Academy of Sciences of Ukraine: key research strands uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис