Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Резник, В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T17:16:56Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T17:16:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Отдел истории и теории социологии Института социологии НАН Украины: направления исследований / В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2019. — № 1. — С. 189-192. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182278 |
|
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.subject |
Научная жизнь |
uk_UA |
dc.title |
Отдел истории и теории социологии Института социологии НАН Украины: направления исследований |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Відділ історії та теорії соціології Інституту соціології НАН України: напрями досліджень |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Department of History and Theory of Sociology of the Institute of Sociology of the National Academy of Sciences of Ukraine: key research strands |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті