Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Сусская, О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-24T16:50:54Z |
|
dc.date.available |
2021-12-24T16:50:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Институциональность vs просперити. Об изменениях медиа-ландшафта и методологических лакунах социологии массовых коммуникаций / О. Сусская // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2019. — № 1. — С. 56-72. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182270 |
|
dc.description.abstract |
Статья посвящена рассмотрению современного понимания институциональности коммуникативных отношений в медиа-пространстве, их асимметричного статуса в его неантагонистическом противостоянии с новым статусом приватности-субьектности, с его самодостаточностью и успешностью (просперити), что демонстрирует “партиципаторная журналистика” или “журналистика участия”. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено розгляду сучасного розуміння інституціональності комунікативних відносин у медіа-просторі, їхнього асиметричного статусу в його неантагоністичному протистоянні новому статусу приватності-суб’єктності, з його самодостатністю та успішністю (проспериті), що демонструє “партиципаційна журналістика”, або “журналістика участі”. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper focuses on the current understanding of institutional nature intrinsic to communicative relations in the mass media. These relations have an asymmetrical status marked by non- antagonistic confrontation with regard to a new status of privacy-agency. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.subject |
Статьи |
uk_UA |
dc.title |
Институциональность vs просперити. Об изменениях медиа-ландшафта и методологических лакунах социологии массовых коммуникаций |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології масових комунікацій |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Institutionality vs prosperity. Changes in the media landscape and methodological gaps in the sociology of mass communications |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
316.28.:004.072 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті