Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кузьмінський, І. |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-13T16:38:15Z |
|
dc.date.available |
2021-12-13T16:38:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Музична культура Перемишльської та Сяноцької земель у XVI — першій XVII століть / І. Кузьмінський // Український історичний збірник. — 2018. — Вип. 20. — С. 42-52. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-5848 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/182099 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто письмові свідчення з історії музичної культури
окремого українського етнокультурного регіону протягом першої половини
Ранньомодерного часу. Специфіка цієї роботи полягає у тому, що тут використовується принципово новий підхід для історичної української музикології, коли музична спадщина регіону досліджується комплексно, без ігнорування її
римо-католицької частини. Цей підхід дозволяє історично об’єктивно поглянути на розвиток музичної культури у регіоні, зробити коректні узагальнення, а
також уникнути хибних висновків та аналогій щодо ролей та місця автохтонного русинського населення у цьому процесі, зокрема, це стосується їхнього вкладу у розвиток римо-католицької музичної культури. Цей метод є
виправданим і з огляду на те, що український дискурс вже було застосовано
вітчизняними літературознавцями відносно латиномовної і польськомовної
спадщини сучасних українців. Виглядає доцільним втілювати подібні дослідження і відносно інших адміністративно-територіальних одиниць, що входили у різні давні державні утворення протягом Високого Середньовіччя та Ранньомодерного часу. Такий підхід може стати дослідницьким дороговказом на десятиріччя вперед. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with written evidence of the history of musical culture of some
Ukrainian ethno-cultural regions during the first half of the Early modern period. The
specifics of this work is that a fundamentally new approach to historical Ukrainian
musicology is used here, when the musical heritage of the region is studied
comprehensively, without neglecting its Roman Catholic Church part. This approach
allows a historically objective look at the development of musical culture in the
region, to make correct generalizations, as well as to avoid false conclusions and
analogies about the roles and place of the autochthonous Ruthenian population in this
process, in particular, their contribution to the development of the Roman Catholic
Church musical culture. This method is justified and given that Ukrainian discourse
has already been applied by domestic literary critics in relation to the Latin and
Polish heritage of modern Ukrainians. It seems expedient to embody such studies in
relation to other administrative-territorial units included in various ancient state
formations of the high Middle Ages and early modern period. Such an approach can
become a research guide for decades to come. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут історії України НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Український історичний збірник |
|
dc.subject |
Історія середньовіччя і Нового часу |
uk_UA |
dc.title |
Музична культура Перемишльської та Сяноцької земель у XVI — першій XVII століть |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Musical culture of Przemyśl and Sanok lands in the 16th — the first half of the 17th centuries |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.03 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті