Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Фінансове забезпечення підвищення ефективності судноплавного ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сєнько, О.В.
dc.contributor.author Задерей, А.Є.
dc.date.accessioned 2021-12-03T17:08:17Z
dc.date.available 2021-12-03T17:08:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Фінансове забезпечення підвищення ефективності судноплавного ринку / О.В. Сєнько, А.Є. Задерей // Економічний вісник Донбасу. — 2021. — № 3 (65). — С. 99-104. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2021-3(65)-99-104
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/181851
dc.description.abstract Кризові явища фінансування судноплавної діяльності та фінансовий менеджмент підприємств морегосподарського комплексу стали надзвичайно важливими для забезпечення ефективної діяльності та виживання судноплавних компаній у всьому світі. Судноплавна галузь за своєю суттю є капіталомісткою і вимагає щороку вкладати значні суми капіталу в новобудови суден. Великі вимоги до капіталу для фінансування програм новобудов та придбання на вторинному ринку змусили судновласників шукати фінансування за межами власних приватних коштів. Європейські торгові банки мають давню історію фінансування судноплавних активів. Банківське боргове фінансування залишається найважливішим джерелом капіталу для судноплавної галузі сьогодні. Прийняття ринком капіталу судноплавної галузі, особливо протягом останнього десятиліття, відкрило двері для набагато ширшого кола капіталу, окрім банківських боргів. Судноплавні компанії сьогодні мають безліч альтернативних варіантів фінансування: від традиційних іпотечних позик до більш складних структур фінансування, які можуть включати: борг із високою дохідністю; продаж та зворотну оренду; мезонінне фінансування та інші форми заборгованості, пов’язаної з акціонерним капіталом; приватний капітал або фінансування шляхом утворення відкритих випусків, таких як головне товариство з обмеженою відповідальністю (MLP) та компанії із придбання спеціальних цілей (SPAC). Хоча здатність судноплавної компанії орієнтуватись на підйоми та спади на ринку в першу чергу залежить від строку її інвестицій та політики фрахтування, вибір серед усіх цих альтернативних варіантів фінансування може мати однакове значення. Банківське фінансування є основним джерелом капіталу для судноплавної галузі, забезпечуючи гнучку та низьку вартість капіталу для судноплавних компаній. Банки є найнадійнішими та довгостроково орієнтованими постачальниками капіталу для галузі, на що припадає значна більшість транспортного капіталу щороку. З точки зору банків судноплавна галузь залишається сприятливим сектором для ведення бізнесу, незважаючи на волатильність та відносно низьку маржу. Банкам вдається збільшити свою прибутковість при фінансуванні з низькою маржею, оскільки судна регулярно змінюють власників, що приводить до рефінансування позик до їх погашення. У міру розширення світової торгівлі, потреба у значних інвестиціях у більші та складніші активи продовжуватиме зростати, вимагаючи більшої суми капіталу. Протягом цього курсу судноплавним компаніям та постачальникам капіталу доведеться стикатися з ризиками надзвичайно мінливих потоків операційних грошових потоків та цін на судна, роблячи управління ризиками центральним фактором кожного інвестиційного рішення. Хоча банківське боргове фінансування, ймовірно, залишатиметься найважливішим джерелом капіталу для галузі, сьогодні судноплавним компаніям доступний великий вибір альтернатив. uk_UA
dc.description.abstract Кризис финансирования судоходства и финансовое управление морских предприятий стали чрезвычайно важными для обеспечения эффективной работы и выживания судоходных компаний по всему миру. Судоходная отрасль в основном капиталоемкая и требует значительных инвестиций в новое судостроение каждый год. Высокие требования к капиталу для финансирования программ нового строительства и приобретений на вторичном рынке вынудили судовладельцев искать финансирование за пределами собственных частных средств. Европейские коммерческие банки имеют долгую историю финансирования судоходных активов. Банковское кредитное финансирование остается сегодня наиболее важным источником капитала для судоходной отрасли. Принятие судоходной отрасли рынком капитала, особенно в последнее десятилетие, открыло двери для гораздо более широкого диапазона капитала помимо банковского долга. Сегодня у судоходных компаний есть множество альтернативных вариантов финансирования: от традиционных ипотечных кредитов до более сложных финансовых структур, которые могут включать: высокодоходный долг; продажу с обратной арендой; мезонинное финансирование и другие формы долга, связанного с акционерным капиталом; частный акционерный капитал или открытое финансирование, такое как материнская компания с ограниченной ответственностью (MLP) и компания специального назначения (SPAC). Хотя способность судоходной компании сосредоточиться на взлетах и падениях рынка зависит в первую очередь от сроков ее инвестирования и политики фрахтования, выбор среди всех этих альтернативных вариантов финансирования может быть одинаково важным. Банковское финансирование является основным источником капитала для судоходной отрасли, обеспечивая гибкую и низкую стоимость капитала для судоходных компаний. Банки являются наиболее надежными и долгосрочными поставщиками капитала для отрасли, на долю которых приходится большая часть транспортного капитала каждый год. С точки зрения банков, судоходство остается благоприятным сектором для ведения бизнеса, несмотря на нестабильность и относительно низкую рентабельность. Банки могут повысить свою прибыльность с помощью низкомаржинального финансирования, поскольку суда регулярно переходят из рук в руки, что приводит к рефинансированию кредитов до тех пор, пока они не будут погашены. По мере расширения мировой торговли потребность в значительных инвестициях в более крупные и сложные активы будет продолжать расти, что потребует увеличения капитала. Во время этого курса судоходные компании и поставщики капитала столкнутся с рисками чрезвычайно нестабильных операционных денежных потоков и цен на суда, что делает управление рисками центральным фактором при принятии любого инвестиционного решения. Хотя банковское кредитное финансирование, вероятно, останется наиболее важным источником капитала для отрасли, судоходные компании теперь имеют в наличии широкий спектр альтернатив. uk_UA
dc.description.abstract The crisis of shipping financing and financial management of maritime enterprises has become extremely important to ensure the efficient operation and survival of shipping companies around the world. The shipping industry is essentially capital-intensive and requires significant investments in new shipbuilding each year. High capital requirements for financing new construction programs and acquisitions on the secondary market have forced shipowners to seek financing outside their own private funds. European commercial banks have a long history of financing shipping assets. Bank debt financing remains the most important source of capital for the shipping industry today. The adoption of the shipping industry by the capital market, especially over the last decade, has opened the door to a much wider range of capital besides bank debt. Shipping companies today have many alternative financing options: from traditional mortgage loans to more complex financing structures, which may include: high-yield debt; sale and leaseback; mezzanine financing and other forms of debt related to share capital; private equity or open-ended financing, such as a parent limited liability company (MLP) and a special purpose vehicle (SPAC). Although a shipping company's ability to focus on market ups and downs depends primarily on the timing of its investment and chartering policy, the choice among all these alternative financing options may be equally important. Bank financing is the main source of capital for the shipping industry, providing flexible and low cost of capital for shipping companies. Banks are the most reliable and long-term providers of capital for the industry, which accounts for the largest majority of transport capital each year. From the banks' point of view, the shipping industry remains a favorable sector for doing business, despite volatility and relatively low margins. Banks are able to increase their profitability with low-margin financing, as vessels change hands regularly, leading to refinancing of loans until they are repaid. As world trade expands, the need for significant investment in larger and more complex assets will continue to grow, requiring more capital. During this course, shipping companies and capital suppliers will have to face the risks of extremely volatile operating cash flows and vessel prices, making risk management a central factor in any investment decision. Although bank debt financing is likely to remain the most important source of capital for the industry, shipping companies now have a wide range of alternatives available to them. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Фінанси uk_UA
dc.title Фінансове забезпечення підвищення ефективності судноплавного ринку uk_UA
dc.title.alternative Финансовая поддержка повышения эффективности судоходного рынка uk_UA
dc.title.alternative Financial Support of Increasing the Efficiency of the Navigation Market uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336:656.614


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис