The solution to the problem of ensuring a satisfactory level of quality of service for subscribers of the campus network (CS), increasing the values of the Quality of Service and Quality of Experience parameters are necessary for the operational solution of production issues. On the other hand, improving the subscriber’s impression of the level of services provided has an additional economic effect. The combination of hardware and software traffic control mechanisms in conditions with the limited bandwidth of the external channel depends on the intellectualization of traffic control policies, the methods of application of which are discussed in this article.
Мета. Метою дослідження є синтез алгоритму формування політик управління трафіком кампусної мережі. Беруться до уваги умови обмеження коштів апаратного управління та зовнішнього каналу, а також фінансових лімітів, що характерно для сучасної дослідницької структури. Управління здійснюється на основі принципів накладення динамічних фільтрів інформаційних і службових потоків, які оптимізують стан колізійних доменів і КС загалом. Методи. Розглянуто метод формування політик управління на основі комбінування критеріїв стабільності роботи мережі, виявлення та усунення внутрішньо-доменних колізій і пріоритизації класифікованого трафіку, заснованих на принципі статистичного мультиплексування інформаційних потоків. Результати. Розроблено схеми, що візуалізують базові політики управління на основі різних типів класифікації трафіку та способів діагностики колізій на 2-му таі 3-му рівнях маршрутизації в стандартних мережевих моделях.
Цель. Целью исследования является синтез алгоритма формирования политик управления трафиком в кампусной сети. Принимаются условия ограничения: средств аппаратного управления и внешнего канала, а также финансовых лимитов, характерных для современной исследовательской структуры. Управление осуществляется на основе принципов наложения динамических фильтров информационных и служебных потоков, оптимизирующих состояние коллизионных доменов и кампусной сети в целом. Методы решения. Рассмотрен метод формирования политик управления на основе комбинирования критериев стабильности работы сети, выявления и устранения внутредоменных коллизий и приоритизации классифицированного трафика, основанные на принципе статистического мультиплексирования информационных потоков. Результаты. Разработаны схемы, визуалзирующие базовые политики управления на основе различных типов классификации трафика и способов диагностики коллизий на 2-м, 3-м уровнях маршрутизации в стандартных сетевых моделях.