У статті розглядається походження ромбо-меандрового орнаменту, висвітлюється його застосування як магічного загального
фону на ритуальних речах, як окремий знак та символ зображених
на виробах пізньопалеолітичної стоянки с. Мізина на Чернігівщині.
Досліджується використання орнаментальної композиції у творчості майстрів декоративно-прикладного мистецтва Сіверщини.
В статье рассматривается происхождение ромбо-меандрового орнамента, освещается его применение как магического общего
фона на ритуальных вещах, как отдельный знак и символ изображенных на изделиях позднепалеолитической стоянки с. Мезина на
Черниговщине. Исследуется использование орнаментальной композиции в творчестве мастеров декоративно-прикладного искусства Северщины.
In the article the origin of rhombus-meander of an ornament is
considered, its application as magic general background on ritual things
as the separate sign and a symbol of the villages of Mizin represented
on products of the late Paleolithic site on Chernihivshchyna is lit. Use of
ornamental composition in creativity of masters of decoratively applied
art of Sivershchina is investigated.