Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кульбашна, Н.І.
dc.contributor.author Сорока, К.О.
dc.contributor.author Линник, І.Е.
dc.date.accessioned 2021-10-23T16:39:28Z
dc.date.available 2021-10-23T16:39:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі / Н.І. Кульбашна, К.О. Сорока, І.Е. Линник // Кибернетика и системный анализ. — 2019. — Т. 56, № 3. — С. 90-98. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1019-5262
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/180872
dc.description.abstract Запропоновано для формування ергономічних умов руху в системі «водій автомобіль дорожнє середовище» використовувати математичну модель автоматичного керування, в якій особливості регулювання руху визначають за перехідним процесом, що описується передавальними функціями автомобіля і водія. Пропонована модель дає змогу моделювати процеси регулювання швидкості руху автомобіля згідно з дорожньою обстановкою, вплив якої на водія оцінюється комплексною характеристикою максимальною ентропією середовища руху. uk_UA
dc.description.abstract Предложено для формирования эргономичных условий движения в системе «водитель автомобиль дорожная середа» использовать математическую модель теории автоматического управления, в которой особенности регулирования движения определяют переходным процессом, описанным передаточными функциями автомобиля и водителя. Предложенная модель дает возможность моделировать процессы регулирования скорости движения в соответствии с дорожной обстановкой, влияние которой на водителя оценивается комплексной характеристикой максимальной энтропией среды движения. uk_UA
dc.description.abstract It is proposed to use a mathematical model of the automatic control theory, in which the features of traffic control are determined by the transition process described by the transfer functions of the car and the driver, to form ergonomic driving conditions in the system “driver–car–road environment.” The proposed model makes it possible to simulate speed control processes in accordance with the traffic situation whose impact on the driver is estimated by the complex characteristic: the maximum entropy of the traffic environment. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и системный анализ
dc.subject Системний аналіз uk_UA
dc.title Системний підхід в ергономічному забезпеченні умов руху на дорозі uk_UA
dc.title.alternative Системный подход в эргономичном обеспечении условий движения на дороге uk_UA
dc.title.alternative Systems approach to ergonomic provision of road traffic conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.015.11:621.3.011.711


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис