У колі уваги дослідження журналу «Жінка» постає
один із численних медійних жанрів – «обкладинка». Наголошено
на тому, що він відбиває часові особливості впровадження
лінгвокультурологічних індикаторів цінностей буття. Крім того,
виділено типи текстової частини медіажанру «обкладинка»,
ключовим у яких є візуальний образ, ілюстрація, портрет,
фотографія. Відзначено основні функції аналізованого медійного
жанру, а також його неавтономність, зв’язок з іншими
медіажанрами видання.
The main attention of the research of the magazine «Zinka» is one
of the many media genres – «cover». It is stressed that it reflects time
features of introduction of linguocultural indicators of values of being. In
addition, two types of text part of media genre are highlighted «Cover»,
the key in which is a visual image, an illustration, portrait, photo. The
main features of the analyzed media are noted the genre, as well as its
non-autonomy, the connection with other media genre editions.