У статті розглянуто застосування важливого аспекту термінологічної лексики економічного та бізнес-дискурсу –
абревіатур та акронімів. Викладено аспекти утворення скорочень в
Сучасній Англійській мові – усічення слів, утворення акронімів та
абревіатур. Визначено, що абревіатури та акроніми застосовуються у галузі фінансів та банківської справи для зручності вживання
професійної спеціалізованої лексики. У бізнес-дискурсі абревіатури та
акроніми застосовуються як для позначення спеціальної термінологічної лексики, так і для ведення внутрішнього
корпоративного дискурсу. Висвітлено особливості застосування абревіатур в електронній пошті як у домінуючому способі ведення
внутрішнього корпоративного дискурсу. Проаналізовано основні групи
абревіатур: графічні, фонетичні та лексичні абревіатури. Розглянуто способи утворення акронімів та їх роль в економічному
та бізнес-дискурсі. Зафіксовано приклади трансформації абревіатур
в акроніми. Зазначено, що застосування англійських абревіатур та
акронімів не обмежується лише англомовним дискурсом, а поширюється на дискурс інших мов. Зроблено висновок про
необхідність застосування абревіатур та акронімів в економічному
та бізнес-дискурсі для досягнення професійних результатів та ефективної комунікації в цих видах дискурсу. Визначено сфери бізнес-
дискурсу для подальшого дослідження застосування в них абревіатур та акронімів.
The article highlights the application of an important aspect of the
terminological vocabulary of economic and business discourse – abbreviations and
acronyms. Such aspects of forming abbreviations in Modern English as word
clipping, acronyms and abbreviations are analyzed in the article. It has been
determined that abbreviations and acronyms are used in the field of finance and
banking for the convenience of using professional specialized vocabulary. In the
business discourse, abbreviations and acronyms are used both for denoting special
vocabulary terminology and for internal corporate discourse. The peculiarities of the
use of abbreviations in e-mail as the dominant way of conducting internal corporate
discourse are highlighted. The main groups of abbreviations are analyzed such as
graphic, phonetic and lexical abbreviations. The ways of formation of acronyms and
their role in economic and business discourse are considered. Examples of transformations of abbreviations in acronyms are recorded. It is noted that the use of English abbreviations and acronyms is not limited to English language discourse
but extends to the discourse of other languages. The conclusion is made on the need
to use abbreviations and acronyms in economic and business discourse to achieve
professional results and effective communication in these types of discourse. The
areas of business discourse for further study of the use of abbreviations and acronyms are defined in the article.