Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пєшкова, Т.
dc.date.accessioned 2021-02-27T17:48:04Z
dc.date.available 2021-02-27T17:48:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) / Т. Пєшкова // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 4. — С. 250-256. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2411-4146
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178583
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості формування німецькомовного кліпу, розглянуті компоненти та чинники, які впливають на сприйняття. Кліп розглядається не як універсальний, а як унікальний тип комунікаційного процесу. З’ясовано, що візуальний та звуковий компоненти підсилюють вербальний і впливають на нього образом, а не фактом, й у такий спосіб активізують його образне сприйняття, відтак формують комунікативний акт відповідь. У процесі дослідження виявлено, що в креалізованому текстовому комплексі музичного кліпу обидва компоненти (вербальний та зображальний) можуть виступати і як самостійні носії інформації про зміст пісні, і як взаємопов’язані, при цьому вербальний компонент кліпу не залежить від зображального, бо він має здібність функціонувати самостійно. uk_UA
dc.description.abstract The features of forming German language clip, consideres components and factors that influence on perception are analyzed in the article. The clip is examined not as universal, but as unique type of communication process. It is cleared out that visual and acoustic components intensify the verbal one and influence on it with the image, not with the fact, and thus they make the image perception more active, and form communicative actresponse. In the process of the research we found out that in the krealizeted text complex of music clip both components (verbal and visual) can be independent carriers of information about the content of the song, as well as they can be interconnected. Here the verbal component of the clip doesn’t depend on the visual one because it has the ability to function independently. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Філологічний дискурс
dc.subject Мовознавство uk_UA
dc.title Комунікативні особливості креалізованого тексту (на матеріалі німецькомовних музичних кліпів) uk_UA
dc.title.alternative Communicative Features of Krealizeted Text (On Material of German Musical Clips) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 811.112.2’42


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис