Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Черкашина, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-26T15:27:26Z |
|
dc.date.available |
2021-02-26T15:27:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Жанри прозової саморепрезентації / Т. Черкашина // Філологічний дискурс: Зб. наук. праць. — 2016. — Вип. 3. — С. 203-212. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2411-4146 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/178560 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено дослідженню генологічної системи прозового
саморепрезентативного письма, що є складником нефікційної літератури. Визначено, що до парадигми саморепрезентативних
жанрів входять автобіографія, мемуари, щоденник, автобіографічна повість, автофікційний роман, автобіографічний нарис та інші.
Доведено, що генологічна парадигма прозового саморепрезентативного письма є рухливою системою, яка постійно
видозмінюється, збагачується за рахунок появи нових жанрових різновидів і модифікацій усталених жанрів, поповнюється за рахунок
появи нових (здебільшого гібридних, синтезованих) жанрів. З’ясовано, що генологічна парадигма прозового саморепрезентативного письма
складається з більш чистих (автобіографія, мемуари, щоденник, лист) і суто гібридних (автобіографічний роман, автобіографічна
повість, автобіографічна новела, мемуарно-автобіографічна повість та інші) жанрів. Окремим предметом дослідницької уваги стали
генологічні характеристики автобіографії, мемуарів й автобіографічної повісті як жанрів прозової саморепрезентації.
Закцентовано увагу на існуванні макро- і мікрожанрів прозової само репрезентації, на прикладі жанрів автобіографії та автопортрета
простежено характер взаємодії макро- і мікрожанрів на текстовому рівні прозового саморепрезентативного твору. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to the study of the prosaic self-representative writing’s
genre system as component of the non-fictional literature. It is emphasized that the
self-representative genre paradigm is divisible into autobiography, memoirs, diary,
autobiographical novel, autofictional novel, autobiographical essay, and others.
This paradigm is mobile system, which permanently mutates and enriches as a
result of appearance of new genre varieties and modifications by traditional selfrepresentative
genres, increases thanks to apparition of new self-representative
genres mainly hybrid and synthesized. The author of the article establishes that the
genre paradigm of the prosaic self-representative writing is composed of more pure genres (autobiography, memoirs, diary, letter) and merely hybrid genres (autobiographical roman, autobiographical novel, autobiographical essay, memoirsautobiographical
novel, and others). Genre characterizations of autobiography, memoirs and autobiographical novel as prosaic self-representative genres are analyzes too. Attention is drawn to the existence of prosaic self-representative
macrogenres and microgenres. The peculiarities of text interaction of prosaic selfrepresentative
macrogenres and microgenres by the example of autobiography and autoportrait are investigated as well. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Філологічний дискурс |
|
dc.subject |
Літературознавство |
uk_UA |
dc.title |
Жанри прозової саморепрезентації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The Genres of Prosaic Self- Representation |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
82–94.09 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті