Мета даної роботи полягала в аналізі впливу зміни конструкції візків вантажних вагонів за рахунок використання пристроїв, що забезпечують радіальну установку колісних пар, на показники динамічної взаємодії коліс і рейок, а також вибір їх раціональних параметрів для удосконалення ходових частин різних одиниць рухомого складу. Для вирішення поставлених задач використовувалися методи математичного моделювання, теорії коливань, теорії пружності.
Цель данной работы заключалась в анализе влияния изменения конструкции тележек грузовых вагонов за счет использования устройств, обеспечивающих радиальную установку колесных пар, на показатели динамического взаимодействия колес и рельсов, а также выбор их рациональных параметров для усовершенствования ходовых частей различных единиц подвижного состава. Для решения поставленных задач использовались методы математического моделирования, теории колебаний, теории упругости.
The aim of this work was to analyze the effect of the design features of freight-car trucks associated with the use of devices that align the wheelsets in a radial orientation on the indices of wheel–rail dynamic interaction and to choose their advisable parameters that would allow one to improve the running gear of different vehicles To accomplish these objectives, mathematical simulation, oscillation theory, and elasticity theory methods were used.