Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ушкалов, В.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Мокрий, Т.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Малышева, И.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Безрукавый, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-30T18:46:40Z |
|
dc.date.available |
2020-12-30T18:46:40Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Прогнозирование износа головок железнодорожных рельсов в процессе эксплуатации / В.Ф. Ушкалов, Т.Ф. Мокрий, И.Ю. Малышева, Н.В. Безрукавый // Технічна механіка.— 2019.— № 3.— С. 66-76.— Бібліогр.: 10 назв.— рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.other |
DOI: doi.org/10.15407/itm2019.03.066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174062 |
|
dc.description.abstract |
Цель данной статьи заключалась в разработке способа теоретического прогнозирования профилей головок рельсов при износе. Использовались методы математического моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики. В статье предложен способ прогнозирования последовательного износа рельсов и изменения профилей их головок с использованием математической модели взаимодействия колеса и рельса с распределенными контактными силами. Разработанный алгоритм прогнозирования основан на численном интегрировании системы дифференциальных уравнений, описывающих пространственные колебания железнодорожного экипажа при движении по пути произвольного очертания в плане. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета даної статті полягала в розробці способу теоретичного прогнозування зміни профілів головок рейок при зносі. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. У статті запропоновано спосіб прогнозування послідовного зносу рейок і зміни профілів їхніх головок з використанням математичної моделі взаємодії колеса та рейки з розподіленими контактними силами. Розроблений алгоритм прогнозування ґрунтується на числовому інтегруванні системи диференціальних рівнянь, що описують просторові коливання залізничного екіпажа при русі по колії довільного окреслення в плані. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The aim of this work was to develop a method for the theoretical prediction of rail head profiles under wear. Use was made of methods of mathematical simulation, numerical integration, oscillation theory, and statistical dynamics. This paper presents a method for the prediction of successive rail wear and rail head profile change with the use of a mathematical model of wheel–rail interaction with distributed contact forces. The prediction algorithm is based on a numerical integration of the system of differential equations that describe the spatial oscillations of a rail vehicle moving over a track of arbitrary alignment. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Технічна механіка |
|
dc.title |
Прогнозирование износа головок железнодорожных рельсов в процессе эксплуатации |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Прогнозування зносу головок залізничних рейок в процесі експлуатації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Prediction of in-service rail head wear |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.7 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті