Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Прогнозирование износа головок железнодорожных рельсов в процессе эксплуатации

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ушкалов, В.Ф.
dc.contributor.author Мокрий, Т.Ф.
dc.contributor.author Малышева, И.Ю.
dc.contributor.author Безрукавый, Н.В.
dc.date.accessioned 2020-12-30T18:46:40Z
dc.date.available 2020-12-30T18:46:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Прогнозирование износа головок железнодорожных рельсов в процессе эксплуатации / В.Ф. Ушкалов, Т.Ф. Мокрий, И.Ю. Малышева, Н.В. Безрукавый // Технічна механіка.— 2019.— № 3.— С. 66-76.— Бібліогр.: 10 назв.— рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/itm2019.03.066
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174062
dc.description.abstract Цель данной статьи заключалась в разработке способа теоретического прогнозирования профилей головок рельсов при износе. Использовались методы математического моделирования, численного интегрирования, теории колебаний, статистической динамики. В статье предложен способ прогнозирования последовательного износа рельсов и изменения профилей их головок с использованием математической модели взаимодействия колеса и рельса с распределенными контактными силами. Разработанный алгоритм прогнозирования основан на численном интегрировании системы дифференциальных уравнений, описывающих пространственные колебания железнодорожного экипажа при движении по пути произвольного очертания в плане. uk_UA
dc.description.abstract Мета даної статті полягала в розробці способу теоретичного прогнозування зміни профілів головок рейок при зносі. Застосовано методи математичного моделювання, числового інтегрування, теорії коливань, статистичної динаміки. У статті запропоновано спосіб прогнозування послідовного зносу рейок і зміни профілів їхніх головок з використанням математичної моделі взаємодії колеса та рейки з розподіленими контактними силами. Розроблений алгоритм прогнозування ґрунтується на числовому інтегруванні системи диференціальних рівнянь, що описують просторові коливання залізничного екіпажа при русі по колії довільного окреслення в плані. uk_UA
dc.description.abstract The aim of this work was to develop a method for the theoretical prediction of rail head profiles under wear. Use was made of methods of mathematical simulation, numerical integration, oscillation theory, and statistical dynamics. This paper presents a method for the prediction of successive rail wear and rail head profile change with the use of a mathematical model of wheel–rail interaction with distributed contact forces. The prediction algorithm is based on a numerical integration of the system of differential equations that describe the spatial oscillations of a rail vehicle moving over a track of arbitrary alignment. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна механіка
dc.title Прогнозирование износа головок железнодорожных рельсов в процессе эксплуатации uk_UA
dc.title.alternative Прогнозування зносу головок залізничних рейок в процесі експлуатації uk_UA
dc.title.alternative Prediction of in-service rail head wear uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис