Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Расчетно-экспериментальный метод исследования осаждения топлива в баке перед повторными включениями маршевого двигателям

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабийчук, Я.О.
dc.contributor.author Назаренко, Д.С.
dc.contributor.author Седых, И.В.
dc.date.accessioned 2020-12-29T17:40:39Z
dc.date.available 2020-12-29T17:40:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Расчетно-экспериментальный метод исследования осаждения топлива в баке перед повторными включениями маршевого двигателям / Я.О. Бабийчук, Д.С. Назаренко, И.В. Седых // Технічна механіка. — 2019. — № 2. — С. 39-47. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/174038
dc.description.abstract В работе рассмотрен случай осаждения топлива в баке горючего третьей ступени РН с использованием двух двигателей малой тяги перед повторным включением маршевого двигателя. Для разработки принят максимально неблагоприятный вариант – весь оставшийся объём компонента топлива сосредоточен у верхнего полюса бака, что соответствует максимальному проходимому топливом пути и, соответственно, максимальному времени осаждения. Авторами разработан расчетно-экспериментальный метод определения потребного времени осаждения топлива, совмещающий проведение экспериментальной отработки и численного моделирования осаждения топлива, что позволяет проводить необходимые исследования с требуемой точностью и существенно сократить объем испытаний и потребность в материально-техническом оснащении экспериментальной базы. uk_UA
dc.description.abstract В роботі розглянуто випадок осадження палива в баку пального третього ступеня ракети-носія з використанням двох двигунів малої тяги перед повторним включенням маршового двигуна. Для розробки прийнятий максимально несприятливий варіант – весь обсяг компонента палива зосереджений у верхнього полюса бака, що відповідає максимальному прохідному паливом шляху і, відповідно, максимальному часу осадження. Авторами розроблено розрахунково-експериментальний метод визначення потрібного часу осадження палива, який поєднує проведення експериментального відпрацювання і числового моделювання осадження палива, що дозволяє проводити необхідні дослідження з необхідною точністю і істотно скоротити обсяг випробувань і потребу в матеріально-технічному оснащенні експериментальної бази. uk_UA
dc.description.abstract This paper considers fuel settlement in the fuel tank of a launch vehicle’s third stage with the use of two thrusters before a sustainer engine restart in the worst case where the whole of the remaining fuel is concentrated near the upper pole of the tank, which corresponds to the maximum distance to be traveled by the fuel and thus to the maximum settlement time. The paper presents the authors’ calculation and experiment method for determining the propellant settlement time, which combines an experimental study and a numerical simulation of propellant settlement, thus allowing one to conduct the necessary studies with a desired accuracy and significantly reduce the extent of testing and the need for material facilities. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна механіка
dc.title Расчетно-экспериментальный метод исследования осаждения топлива в баке перед повторными включениями маршевого двигателям uk_UA
dc.title.alternative Розрахунково-експериментальний метод дослідження осадження палива в баку перед повторними вмиканнями маршового двигуна uk_UA
dc.title.alternative Calculation and experiment method to study propellant settlement in a tank before sustainer engine restarts uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.454.2.046.4:53.04


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис