Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Єрфорт, І.Ю.
dc.contributor.author Єрфорт, Ю.О.
dc.date.accessioned 2020-07-07T17:53:58Z
dc.date.available 2020-07-07T17:53:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства / І.Ю. Єрфорт, Ю О. Єрфорт // Економічний вісник Донбасу. — 2020. — № 1 (59). — С. 86-91. — Бібліогр.: 19 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other doi: 10.12958/1817-3772-2020-1(59)-86-91
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/170224
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз переваг і недоліків таких цілей підприємства як збільшення прибутку, збільшення обсягу продажів, збільшення вартості підприємства. Порівняльний аналіз критеріїв для оцінки результатів діяльності підприємства, показує, що жоден з них не спирається на настільки повну інформацію, як вартість, і тому з їх допомогою важче приймати вірні рішення. Узагальнено основні положення концепції вартості як теоретичної основи для оцінки результатів діяльності підприємства. На основі матриці стратегічних характеристик розглянуто такі стратегічні завдання як дивестування, «збір врожаю», збереження позицій, зростання, проникнення. Охарактеризовано маркетингові напрямки вирішення поставлених завдань. Узагальнено можливі підходи до збільшення вартості підприємства: через збільшення обсягу продажів і через підвищення продуктивності, які визначаються стратегічними завданнями підприємства. uk_UA
dc.description.abstract В статье осуществлен анализ преимуществ и недостатков таких целей предприятия как увеличение прибыли, увеличение объема продаж, увеличение стоимости предприятия. Сравнительный анализ критериев для оценки результатов деятельности предприятия показывает, что ни один из них не опирается на настолько полную информацию, как стоимость, и поэтому с их помощью труднее принимать верные решения. Обобщены основные положения концепции стоимости как теоретической основы для оценки результатов деятельности предприятия. На основе матрицы стратегических характеристик рассмотрены такие стратегические задания как дивестирование, «сбор урожая», сохранение позиций, рост, проникновение. Охарактеризованы маркетинговые направления решения поставленных задач. Обобщены возможные подходы к увеличению стоимости предприятия: путем увеличения объема продаж и путем повышения производительности, которые определяются стратегическими задачами предприятия. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the results of investigating pros and cons of such goals of businesses as raising profit, increasing sales, and enhancing enterprise value. As shows the comparison of the existing criteria of business results estimation, none of them grounds on fundamental information about the value, which makes the process of taking business decisions more complicated. The authors summarize the key points of the concept of value proposed as a theoretical criterion of estimating business results. On the basis of Matrix of Strategic Characteristics the authors defines such business goals as diversification, “harvesting”, securing existing positions, rising, and the conquest. They shape marketing strategies necessary for achieving each goal. The authors also summarize appropriate solutions useful for increasing business value via boosting sales and raising productivity, which is proposed as a key task of businesses. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні основи планування результатів діяльності підприємства uk_UA
dc.title.alternative Теоретико-методологические основы планирования результатов деятельности предприятия uk_UA
dc.title.alternative Theoretic and Methodological Basis of Planning Results of Business Activity uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.2:658


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис