Определена проблема управления стадным поведением потребителей на рынках сбыта продукции. Представлена общая схема механизма рефлексивного управления процессом принятия решения о покупке товара и проявлением стадного поведения потребителей на рынках сбыта. Описаны и формализированы этапы технологии построения модели механизма рефлексивного управления стадным поведением потребителей на рынке сбыта. Определена возможность использования модели как инструмента для прогнозирования и повышения спроса на определенный товар или группу товаров. Намечены перспективные направления исследований.
Визначено проблему управління стадною поведінкою споживачів на ринках збуту продукції. Представлено загальну схему механізму рефлексивного управління процесом ухвалення рішення про покупку товару і проявом стадної поведінки споживачів на ринках збуту. Описано і формалізовано етапи технології побудови моделі механізму рефлексивного управління стадною поведінкою споживачів на ринку збуту. Визначена можливість використання моделі як інструменту для прогнозування та підвищення попиту на певний товар або групу товарів. Намічено перспективні напрями досліджень.
The problem of controlling the herd behavior of consumers in the product sales markets has been identified. A general outline of the mechanism for reflective management of the decision-making process on the purchase of goods and the manifestation of herd behavior by consumers in the sales markets was presented. The stages of the technology for constructing a model of the mechanism of reflective control of herd behavior of consumers in the sales market have been described and formalized. The possibility of using the model as a tool for forecasting and increasing demand for a particular product or group of products has been determined. Promising areas of research have been identified.