Ефективність галузі мисливського господарства тісно пов'язана з іншими галузями суспільного
виробництва. Однією з найважливіших напрямів було й залишається виробництво знарядь, які забезпечують ефективне та гуманне добування дичини. Тому актуальним на цей час залишається історичний досвід організації виробництва, торгівлі та ремонту мисливської зброї Галичини кінця ХІХ – початку ХХ століття. В результаті опрацювання історичної фахової та публіцистичної літератури
виявлено, що одним з найкращих прикладів ведення ефективного мисливського зброярського бізнесу досліджуваного періоду був львівський зброяр Альфред Дзіковський. Про успішність його справи свідчать чисельні похвальні грамоти та медалі.
Встановлено, що для реклами Альфред Дзіковський користувався послугами спеціалізованої мисливської періодики – часопису «Ловець», «Господарський календар», «Календар Галичанин», «Мисливський та рибальський календар», газети «Огляд» та «Львівської газети». Крім зброї власного виготовлення фірма торгувала зброєю та амуніцією відомих зброярських фірм: «Лефоше» (Lefaucheux),
«Ланкастер» (Lancaster), «Кольт», «Teschner», «Dreyseg». Крім зброї та амуніції торгували також й
супровідними товарами – зброярським маслом, манками, спеціалізованими мисливськими торбами та
іншими аксесуарами. Історичний досвід організації мисливського зброярства Альфреда Дзіковського є цінним для сучасних його послідовників з огляду на застосування його форм та методів організації бізнесу, а саме: реклами виробів через участь в тогочасних спеціалізованих виставках, рекламу у засобах масової інформації, через особливості організації сімейного бізнесу, організаційне реформування, використання торгової марки після смерті засновника.
The effectiveness of hunting economy is closely linked with other sectors of social production. One of the
most important areas has been and continues to be the production tools that provide effective and humane bagging
game. So important at this time is the historical experience of production, trade and repair of hunting
weapons in Galicia late 19th - early 20th century. As a result, the historical study of professional and journalistic
literature revealed that one of the best examples of effective arms hunting of doing business in study period
was Alfred Dzikovskyy, Lviv gunsmith. The success of his business indicates numerous praiseworthy deeds and
medals.
It was established that for advertising his business, Alfred Dzikovskyy used the services of a specialized
hunting periodicals such as magazines «Catcher», «Economic Calendar», «Calendar Galychanyn», «Hunting
and fishing calendar», the newspaper «Overview» and «Lviv newspaper». In its own weapons manufacturing
company they traded arms and ammunition of famous gun-making companies such as «Lefoshe» (Lefaucheux),
«Lancaster», «Colt», «Teschner», «Dreyseg». In addition to weapons and ammunition also they traded the related
products: butter of arms, semolina, specialized hunting bags and other accessories.
The historical experience of hunting gun making of Alfred Dzikovskyy is valuable for today for his followers
because of use of his forms and methods of management of business, namely advertising of products through
participation in contemporary trade fairs, advertising in the media, due to the nature of the family business,
organizational reform, use of the trade mark after the death of the founder.
Актуальным в настоящее время остается исторический опыт организации производства, торговли и ремонта охотничьего оружия Галиции конца XIX - начала ХХ века. В результате обработки
исторической профессиональной и публицистической литературы выявлено, что одним из лучших примеров ведения эффективного охотничьего оружейного бизнеса исследуемого периода был львовский
оружейник Альфред Дзиковский. Исторический опыт организации охотничьего оружейного Альфреда
Дзиковского ценно для современных его последователей, учитывая применение его форм и методов организации бизнеса, а именно: рекламы изделий участием в тогдашних специализированных выставках, рекламу в средствах массовой информации, из-за особенностей организации семейного бизнеса, организационное реформирование, использование торговой марки после смерти основателя.