Показати простий запис статті

dc.contributor.author Pedko, I.
dc.contributor.author Hordiienko, V.
dc.date.accessioned 2020-06-01T18:34:51Z
dc.date.available 2020-06-01T18:34:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Marketing Research in the Marketing Information System / I. Pedko, V. Hordiienko // Економічний вісник Донбасу. — 2019. — № 4 (58). — С. 138-143. — Бібліогр.: 13 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.other DOI: 10.12958/1817-3772-2019-4(58)-138-143
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/169030
dc.description.abstract The article defines the essence of the concept of marketing information, marketing research and a hierarchy of these concepts. The classification of marketing information, which has an applied focus on the creation of special databases, is analyzed. The essence of marketing research and their role in the marketing information system are described. It is substantiated that, in the context of uncertainty, the importance of effective operation of the marketing research subsystem, whose role is to collect the necessary information to make management decisions, increases, that are designed to eliminate market uncertainty and reduce the risks of entrepreneurial activity in the management decision-making process for problem areas of marketing. uk_UA
dc.description.abstract У статті визначено сутність поняття маркетингової інформації, маркетингових досліджень та ієрархію цих понять. Проаналізовано класифікацію маркетингової інформації, яка має прикладну спрямованість на створення спеціальних баз даних. Описано суть маркетингових досліджень та їх роль у системі маркетингової інформації. Обґрунтовано, що в умовах невизначеності зростає значення ефективної роботи підсистеми маркетингових досліджень, роль якої полягає у збиранні необхідної інформації для прийняття управлінських рішень, що покликані усунути ринкову невизначеність і знизити ризики підприємницької діяльності в процесі прийняття управлінських рішень щодо проблемних сфер маркетингової діяльності. uk_UA
dc.description.abstract В статье определена сущность понятия маркетинговой информации, маркетинговых исследований и иерархия этих понятий. Проанализирована классификация маркетинговой информации, которая имеет прикладную направленность на создание специальных баз данных. Описаны суть маркетинговых исследований и их роль в системе маркетинговой информации. Обосновано, что в условиях неопределенности возрастает значение эффективной работы подсистемы маркетинговых исследований, роль которой заключается в сборе необходимой информации для принятия управленческих решений, призванных устранить рыночную неопределенность и снизить риски предпринимательской деятельности в процессе принятия управленческих решений по проблемным сферам маркетинговой деятельности. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Marketing uk_UA
dc.title Marketing Research in the Marketing Information System uk_UA
dc.title.alternative Маркетингові дослідження в системі маркетингової інформації uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговые исследования в системе маркетинговой информации uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.13:330.47


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис