Показати простий запис статті

dc.contributor.author Kiryukhin, M.M.
dc.date.accessioned 2020-05-07T11:05:01Z
dc.date.available 2020-05-07T11:05:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Top-4 secrets for science literacy promotion / M.M. Kiryukhin // Наука, технології, інновації. — 2019. — № 4 (12). — С. 11-15. — Бібліогр.: 7 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 2520-6524
dc.identifier.other DOI: 10.35668/2520-6524-2019-4-02
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/168654
dc.description.abstract У статті наведено інформацію про новий сегмент наукової діяльності, який швидко розвивається в усьому світі та має умовну назву — наукова грамотність. Для підтвердження цієї думки наведено приклади з двох міжнародних конференцій, які були присвячені вказаному питанню (Пекін, 2018 та 2019 роки). Дискусії на зазначених конференціях надають достатньо підтверджень того, що наукова грамотність може мати власну нішу (цільова група, методологія тощо), яка відрізняється від добре відомого STEM (наука, технологія, інженерія, математика). uk_UA
dc.description.abstract В статье приведена информация о новом сегменте научной деятельности, который стремительно развивается во всем мире и носит условное название — научная грамотность. Для подтверждения приведены примеры из двух международных конференций по этому вопросу (Пекин, 2018 и 2019 годы). Дискуссии на этих конференциях дают достаточно подтверждений относительно того, что научная грамотность может иметь свою нишу (целевая группа, методология и т. д.), которая отличается от хорошо известного STEM (наука, технология, инженерия, математика). uk_UA
dc.description.abstract This article informs about new segment of scientific activity, which is developing rapidly through the entire world, namely: science literacy. The results of two international conferences on the subject (Beijing, 2018 and 2019) were presented. Discussions on these conferences gives enough confirmations that science literacy has its own niche (target group, methodology, etc.), which is differ from well-known STEM (science, technology, engineering, mathematics). uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука, технології, інновації
dc.subject Проблеми науково-технічної діяльності uk_UA
dc.title Top-4 secrets for science literacy promotion uk_UA
dc.title.alternative Топ-­4 таємниці для просування наукової грамотності uk_UA
dc.title.alternative Топ-­4 секрета для продвижения научной грамотности uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001:37.017:5/6]:316.422


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис