Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Рибалко, С. |
|
dc.date.accessioned |
2011-02-16T11:43:16Z |
|
dc.date.available |
2011-02-16T11:43:16Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Костюм театру Кабукі: історія розвитку, типологія, символіка / С. Рибалко // Мистецтвознавство: Зб. наук. пр. — Львів, 2008. — С. 107-116. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0040 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16753 |
|
dc.description.abstract |
The costumes in Kabuki plays have no less meaning than actors’ mastery. Actors there had been considered as arbiters in fashion matters. The “Sodo” school (that of putting kimono on) has its source at actors’ practice to change the clothing in the presence of audience. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут народознавства НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Публікації |
uk_UA |
dc.title |
Костюм театру Кабукі: історія розвитку, типологія, символіка |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Costume of Kabuki theatre: history of development, typology, symbolism |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті